Don & Palm - Twister

image131

Mina damer och herrar! Låt mig få presentera två nya stjärnskott från Göteborg. Don & Palm har nyligen släppt sin första EP med två låtar på Beatport, och av dessa två är Twister min solklara favorit. Älskar verkligen den tunga basslingan och trummorna är oslagbara! Glacier är också skön, den är mer progressiv, lite pryda-inspirerad.

Jag fick Twister mailad till mig. Ladda ner den här nedan.

Don & Palm - Twister (speedyshare)
Don & Palm - Twister (mediafire)

Köp släppet på beatport.

De kommer att släppa flera låtar snart. Kolla in deras myspace för mer information och håll utkik efter dessa killar i framtiden!

Kommentarer
Postat av: jacek

Twister var fin.. :-)

2008-03-27 @ 11:30:02
Postat av: mikey

swedish producers are dope as usual..

2008-03-27 @ 12:20:25
URL: http://thebeebblog.blogspot.com/
Postat av: Ciya

Twister var riktigt tung jue! Digg it hard!

2008-03-27 @ 12:36:27
URL: http://ciya.blogg.se
Postat av: petter

goooooo palm o danne!

2008-03-27 @ 14:56:06
Postat av: Vertigo

är det mr.terva som har börjat släppa eget eller?

2008-03-28 @ 00:11:11
Postat av: yes

yes, med palm

2008-03-28 @ 01:31:55
Postat av: Anonym

Denna kommentar har jag redan postat på Stil bloggen men jag kanske inte får något svar där så jag postar den här med.

Ursäkta att jag är lite efterbliven nu som frågar nått sånt här men varför är folk så beroende av att ha NY house musik? Ska alla vara dj's så att dom behöver ny musik att spela upp? Eller så tröttnar folk bara på house musik så snabbt att dom behöver 300 nya låtar dagligen för att klara sig. Jag har aldrig förstått det här. Jag har sett personer som blir uteslutna ur "eliten" för att dom inte "kan ny house". Är det här det folk menar med att House inte bara är en musikstil utan också en livsstil?

Tack för er tid,

Strecket

2008-03-28 @ 04:17:57
Postat av: P.

Till Strecket. Det är en ny trend av många som vill lyckas, man vill bli den nya mafian helt enkelt (swedishhouse). Och då är det enda sättet att eliminera sina "fiender".

Det har brummats upp sen förra året då "bajspackar" musiken även kallas electrohouse började släppas; fler folk insåg att "fan jag kan också göra den(t) här (skiten).

Det finns ingen kärlek kvar längre, bara ett jävla hollywood beteende. Back to old school!

2008-03-28 @ 13:11:28
Postat av: ...

alla djs vill ju vara unika också. man vill inte lira samma musik som alla andra. Det viktiga för många är inte att hitta det nyaste, utan det mest okända som är BRA.

2008-03-28 @ 15:25:19
Postat av: svets

D&P is the shit.

2008-03-29 @ 01:01:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0