SymbolOne, Kris Menace, Lifelike



Dags för lite somriga tunes. SymbolOnes nya remix på Ambient Room är min favorit just nu. Riktig slapparlåt som jag rekommenderar starkt! Ni som gillar Lifelike, Fred Falke, Kris Menace och Alan braxe etc lär inte bli besvikna.

DVAS - Ambient Room (SymbolOne Remix)

Kris Menace är snart ute med en ny behaglig remix av Metronomy's Heartbreaker. Bjuder på en 128kbps..

Metronomy - Heartbreaker (Kris Menace remix) (128kbps)

och slutligen en sjukt skön 80tals-inspirerad remix av Lifelike!

The Energies - Born Again Runner (Lifelike mix)

enjoy.

Kommentarer
Postat av: mmhm

Du levererar som vanligt, tack!

2008-07-31 @ 16:05:43
Postat av: arwin

De två första är helt underbara! TACK!

2008-08-01 @ 13:14:08
Postat av: Full House

Hörde Im good Im gone på Hed Kandis radioshow. Finns ingen möjlighet att posta den igen? Är så ruskigt go alltså:)





Keep up the good work!

2008-08-01 @ 21:26:35
Postat av: Anonym

Housemusik har börjat leverera på allvar; ingen mer bajspackarmusik (electro alltså).



Riktig house igen, tack :)

Har en fråga till dig som kanske e lite mer insatt på musiken på Falkes set.



Fred Falke mixen på Born again runner är inte släppt vad jag förstår?

och även den låten du ville ha är vass. riktigt vass.

2008-08-02 @ 17:12:09
Postat av: housemusik

hehe, born again finns.. kommer i nästa post.



jag vill även ha låten som spelas 03:00 i falkes mixset :)

2008-08-02 @ 17:30:24
Postat av: Anonym

Helt sjukt bra! Skrämmande hur 'spot on' du e varje gång. Inte så konstigt kanske med tanke på att mina favvo producenter e just fred falke, lifelike, deadmau5 etc.

2008-08-02 @ 20:18:21
Postat av: arwin

fan, jag älskar att du hittar låtar som jag verkligen älskar.

2008-08-03 @ 12:45:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0