eargasm


techno parade 2007 @ paris

Linus Eklöw, aka Style of Eye är en förmåga som jag på sistone har fastnat för. Den här killen producerar tung musik.

Dohr & Mangold - Sunrise 5.30 A.M. (Style Of Eye Remix) - Den här släpptes någon gång i vintras - ni kanske redan har hört den, men har ni inte det så rekommenderar jag att ni gör det så fort som möjligt. Lätt en av mina favoritlåtar med Style of Eye.

Robert Babicz - Dark Flower (Joris Voorn Magnolia Mix) - Wow, den här låten går heller inte av för hackor. Sven Väth spelar den på en nattklubb i Italien. Känn på trycket, jag får gåshud!


daft punk - face to face - klassisk låt, kommer man någonsin tröttna på Daft Punk?

enjoy.

Kommentarer
Postat av: bagarn

bra skit

2008-07-07 @ 19:15:55
Postat av: Sina

Den är ju så pheeeeet >> Sunrise 5.30 AM

Postat av: arwin

verkligen :D

2008-07-08 @ 14:48:03


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0